maanantai 25. elokuuta 2014

Things that make my heart sing

Olen pähkäillyt tätä hyvää tekevien asioiden listaa, eli niitä asioita joista nautin ja jotka tekevät minut onnelliseksi. Asioita jotka tekevät minusta minut. Olen tarkoituksella rajannut näistä pois miehen ja Maissin, vaikka osa näistä onkin myös perhetekemistä. Lista olisi vieläkin tylsempi, jos luettelisin kaiken, mitä rakastan tehdä Maissin kanssa. Tällä hetkellä hänen naurunsa on jotain tosi ihanaa, kuulisittepa kuinka hän kikattaa. Ja niin syntyvät keijukaiset.

Nämä eivät ole missään tärkeysjärjestyksessä. Lähinnä siinä, missä tulivat mieleeni. Minut tekee onnelliseksi:
- kirjoittaminen
- kävelylenkit (juoksu silloin kun se kulkee)
- hyvän kahvin juominen rauhassa, mieluiten ulkona portailla jalat maassa
- runojen lukeminen
- venyttely, jooga
- puutarhassa tuhtaaminen ja painavien asioiden kantaminen
- kissojen, kanojen ja marsujen rapsuttelu ja niiden kanssa hengailu (ylipäänsä se tieto, että voimme pitää eläimiä)
- ystävien tapaaminen
- kauniisti kattaminen
- pyöräily ( Mies sanoi tästä, ettenhän minä pyöräile koskaan. Ei pidä paikkaansa, olen pyöräillyt tänä vuonna kahdesti naapuriin ja rakastanut molempia kertoja.)
- autolla ajaminen
- musiikin kuuntelu
- saunominen pihasaunassa
- hyvän ruoan laittaminen ja syöminen
- suosikkielokuvien katselu (katson samoja elokuvia aina uudestaan)
- hyvän romaanin lukeminen
 -laulaminen
- tanssiminen (koska olen oikeasti viimeksi tanssinut?)

Ja vuoden tylsimys-palkinto menee Zillalle pikkukaupungin sivukylälle. Onnea!

Mitkä asiat saavat sinun sydämesi laulamaan?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti